Kwang-soo Yeni Filmi Hakkında Konuştu!

Running Man’in Lee Kwang Soo’su, yeni filmi Confession’daki rolü hakkında konuşuyor.


İnsanlar Kwang Soo hakkında konuştuklarında onu genellikle yüzündeki sırıtışıyla anlatıyorlar. O uzun, ince ve komik bir insan. Ona, 190 cm boyu sayesinde “Zürafa”, Asya’da ki gizemli popülerliği için “Asya Prensi” (neden ve nasıl Asya Prensi olduğunu anlamadığını söylüyor.) ve hayatta kalmak için Running Man üyelerine karşı sinsi ihanetleri için “İhanet ikonu” lakaplarının verildiği Varyete şov programı Running Man onun en bilindik projesi.

Ama bütün bunların yanında şov dünyasının yıldızının altında neler yattığı biraz belli oldu: Ciddi, sessiz, düşünceli, arkadaşlarına sadık olan 30 yaşındaki bir adam. Kwang-soo'nun baş rolde ilk kez oynadığı, Lee Do Yoon’un Confession filmi, Kwang-soo'nun diğer tarafını göstermek için şansı olabilir.

“Senaryoyu ilk okuduğumda senaryo beni gerçekten çok etkiled.i” dedi Kwang Soo bir röportajı sırasında. “Hikaye ve karakterler bir süre boyunca aklımda yankı yaptı ve Min Soo’ya karşı gerçekten sempati duydum. O film boyunca, hem cenneti hem de cehennemi yaşayan nadir bir karakter. Onun hakkında neler hissettiğimi izleyenlere aktarmak istedim.”

Confession arkadaşlıkla ilgili bir film, Kore ismine göre aynı zamanda “Good Friends” de demek. Min Soo (Kwang Soo), Hyun Tae (Ji Sung) ve In Chul (Ju Ji-hoon) 20 yıldır çok yakın arkadaşlardır. Ve birden nasılsa beklenmeyen bir kaza yaşarlar, bunun sonucunda arkadaşlıklarından ve birbirlerine karşı olan bağlılıklarından şüphe ederler. Kwang-soo, filmdeki rolü için, “Yapımcı Lee, biz daha çekimlere başlamadan önce hepimize rollerimiz hakkında şahsi bir mektup yazdı. Min Soo hakkında neler hissettiğini ve onu nasıl yansıtmam gerektiğini yazmıştı. Bu Min Soo’nun hayatını ve kişiliğini anlamama yardımcı oldu. Min Soo bir aptal değil. Talihsiz bir çocukluğu var, ailesi olmadan büyümüş. O, sadece saf ve herkesin mutlu olmasını isteyen bir adam. Ben de böyleyim. Etrafımdaki herkesin mutlu olmasını istiyorum. Senaryoyu okuduğumda Min Soo’yla aramda birçok benzerliğin olduğunu fark ettim. Radikal bir seçim yapıyor ama bunu sadece arkadaşlarını mutlu edeceğini düşündüğü için yapıyor. Bundan daha iyi bir şey bilmiyor.” cümlelerini söyledi.

 Kwang Soo, filmdeki üç tip arkadaşın gerçek hayata kolayca uyduğunu düşünüyor. “İddialı arkadaşlar, sessiz arkadaşlar ve komik arkadaşlar vardır.” diyor.  “Arkadaşlarımla takıldığımda çok fazla seçeneğim yok. Onlara dikkat etmeyi seviyorum en ufak detayına kadar. Ayrıca ne olursa olsun sadık olmaya çok dikkat ediyorum.”

Kwang-soo'nun çevresindeki insanlar o ilk kez Min Soo’nun ciddi rolünü kabul ettiğinde endişeliydiler. Ji Sung bile geçen haftaki basın konferansında Kwang Soo’nun akıllara kazınmış komik bir kişilik olduğu için rolünden biraz endişelendiğini itiraf etti. Bu sorulduğunda verdiği cevap; “Ben kim olduğumu değiştirmeye çalışmıyorum. 2010’dan beri Running Man’in bir parçasıyım ve Running Man, benim büyük bir parçam haline geldi, tıpkı bir aile gibi. Bunu değiştirmek ya da değiştirme ihtiyacı duymak bile istemiyorum.”

Birçok insanın onu bir aktör olarak değil de eğlence sunucusu olarak gördüğünü biliyor ama ikisi de olmaktan mutluluk duyuyor. “Eskiden üzerime oturmuş imajımı düşünüp acaba insanları hayal kırıklığına uğratır mıyım diye düşünürdüm” diyerek devam etti Kwang Soo “Ama zaman geçtikçe, hem komik hem ciddi olabilen bir insan olduğumun farkına vardım. Running Man’deyken başka biri olmaya çalışmıyordum ya da aynısı film için de geçerli. Sanırım bu işin anahtarı iki duruma karşı da dürüst olmak. Oyunculuk kariyerimi geliştirdikçe ne konuda iyi olduğumu bulacağıma eminim.”

Kwang Soo, lisedeyken bir model olarak çıkış yaptı. Ondan sonra bir tiyatro grubunun parçası oldu ve reklam modelliği yaptı, sonra da iki sitcomda yer aldı. (Çok fazla popüler olan High Kick ve The Roof). Komedi filmleri Wonderful Radio ve All About My Wife’ta yardımcı roller üstlendi ve televizyon dizisi The Innocent Man’de de yer aldı. Kwang-soo, son olarak; “Çeşitli rollerde oynamaya devam etmek istiyorum. Belki ilerideki dizimde ya da filmimde kötü çocuğu oynamak çok ilginç olur çünkü bu rolü daha önce hiç üstlenmedim. Ve tabii gerçek hayatta da böyle biri değilim. Ha Jung Woo’nun The Chaser’daki rolü benim denemek istediğim türden bir rol” diyerek cümlelerini bitirdi. Kwang-soo'nun başrol oyuncularından birisi olan Confession Güney Kore’de 10 Temmuzda vizyona girecek.

Kaynak: (ASIA HABER AĞI/ THE KOREA HERALD)

Running Man Yeni Bölümler Mail Adresinize Gelsin!

0 yorum: